Language Shop    www.LS.cz/product.asp?id=1112


BAZAR - TAXUS Learning - Revoluční angličtina
  BAZAR - TAXUS Learning - Revoluční angličtina   
Cena:  3990,-Kč vč. DPH       Prodej ukončen, produkt se už nevyrábí a nebude skladem!
Běžná cena:  5990,-Kč
Ušetříte:  2000,-Kč (33%)
Cena bez DPH: 3298,-Kč
DPH: 21%

Jedná se o nový nerozbalený kurz, který má mírně poškozený obal (po manipulaci ve skladu). Tento produkt má záruku 60 měsíců. Skladem máme 1 kus.
Převratné spojení podvědomí, anglického prostředí, doslovných překladů, podprahových záznamů a "hluchých" časů, kdy děláte něco jiného. TAXUS Learning naučí začátečníky až středně pokročilé myslet v angličtině a zbaví strachu z chyb. Nahrávky v provedení: česká věta - krátká pauza - anglický překlad namluvený rodilým mluvčím (14 hodin na 12 audio CD + kniha + desky, vše v originálním obalu Taxus přímo od výrobce).

Kategorie: výukový audio CD, učebnice
Jazyk: angličtina
Úroveň: začátečníci, mírně pokročilí, středně pokročilí
Zaměření: gramatika, slovní zásoba, konverzace, poslech, výslovnost
Obsah: 12x audio CD, kniha, desky
Výrobce: TAXUS International s.r.o.

Objednávky a dotazy možno i telefonicky: 272 732 183 (O2 Czech Republic), 604 714 033 (T-Mobile), 721 461 154 (O2 Czech Republic)



Leták TAXUS Learning®




Popis produktu TAXUS Learning®
Převratné spojení podvědomí, anglického prostředí, doslovných překladů, podprahových záznamů a "hluchých" časů, kdy děláte něco jiného.

Jak myslet anglicky a ušetřit přitom čas !!!



Nemusíte se biflovat slovíčka. Proč se nebiflovat?
  1. Protože nemáte koho napodobit, jen sebe se svými chybami.
  2. Protože jako dítě jste se také nebiflovali, a přesto mluvíte i rozumíte.
  3. Protože si vše budete stále v hlavě překládat a nikdy tak nebudete myslet v daném jazyce.
  4. Protože slovní obraty mateřského jazyka budete přenášet do nového jazyka. Jenže ten má jinou strukturu.
  5. Protože i českou intonaci a přízvuky budete přenášet do nového jazyka, takže vám cizinci neporozumí.
  6. Protože ani vy nebudete rozumět cizincům. Vy jste se to totiž biflováním naučili „jinak“.
  7. Protože osamocená slova zní často jinak než ve větném spojení.
  8. Protože je to nuda.
  9. Protože gramatické výjimky se stejně nenabiflujete všechny. V celých větách je ovládnete dříve.

Jeden příklad, proč nebiflovat jednotlivá slova. Podívejme se na jednu z nejznámějších anglických otázek:
Anglicky psané: How do you do?
Český překlad: Jak se máš? Tak nás to učí ve škole
Anglicky slyšíte: Haudujůdů?
Doslovný český překlad: Jak dělat ty dělat? Tak se to naučíte s TAXUS Learning®

I kdybyste se třeba perfektně naučili překlady jednotlivých anglických slov How-jak, do-dělat, you-ty, do-dělat, tuto celou větu jako Čech takto nikdy neřeknete. Abyste myšlení anglicky mluvícího člověka pochopili, nemáte české překlady významové tak, jak to znáte ze školy nebo z různých kursů. Místo toho zde máte doslovné překlady. Ty vám často nebudou připadat logické. Budou to přímo hádanky, zpočátku i dost těžké. Ale časem budete tyto hádanky stále více a lépe řešit. A budete i lépe rozumět. Stejně jako malé dítě již ve třech letech z 90 % dokáže rozluštit, o čem se ti dva dospělí (cizinci) baví.


Funguje u všech typů lidí

Naučit se cizí jazyk je velký, avšak zvládnutelný úkol. Lidé si myslí, že na jazyky nemají talent, což je omyl! Ve skutečnosti jim to bylo znechuceno školním systémem. Talent totiž máme jen na to, co nás baví. Dítě se naučí svou nejtěžší řeč (první) v prvních letech života a bez učení se slovíček. Napodobte ho. Navíc oproti dítěti máte výhodu, že jeden jazyk už umíte. Můžete srovnávat a víte, jak obrovský význam má představivost.
Naučit se druhý jazyk je lehčí, než první jazyk. Můžete totiž využít znalostí z prvního. A pátý jazyk je ještě lehčí. To potvrdí ti, kteří je skutečně umí. Za několik měsíců se touto metodou naučíte myslet v cizím jazyku, a přitom se budete „aktivnímu studiu“ věnovat asi 15 minut několikrát týdně.
TAXUS Learning® vás zbaví strachu z chyb, jelikož ty Vám druzí odpustí, pokud vám rozumí. Vy se potřebujete domluvit, ne zvládnout Oxfordskou výslovnost. Dokonalé znalosti gramatiky nejsou vůbec důležité. Mnoho lidí dělá chybu, že chtějí hned mluvit. Nejdříve se však musí cizí řeči porozumět. Malé dítě také nejdříve porozumí rodičům a až pak začne mluvit. Všimněte si také, že zpočátku mluví špatně. Pokud byste chtěli umět hned mluvit, byla by to chyba, protože takto byste se naučili jen špatné návyky.
Systém TAXUS Learning® je výsledkem poznání co nejlepšího využití lidského mozku. Náš mozek dokáže mnohem více, než se klasickými postupy ve škole nebo na kursech využívá. Mozek se zabývá představami a k nim si přiřadí slova a věty. Jen na vás záleží, zda to budou slova či věty české nebo anglické. Stejně tak jen na vás záleží, jaké budete mít myšlenky.
Denně se zabýváte asi 25 000 myšlenkami. To děláte vědomě, ale i nevědomě, automaticky. Pokud si z velké části z těchto myšlenek uděláte své anglické prostředí a pokud to bude trvat dostatečnou dobu, začnete anglicky myslet stejně jako česky.
Myšlenky mají ještě jednu zajímavou vlastnost. V každou chvíli na něco myslíte a vaše nové myšlenky vytěsňují ty starší. A jen na vás záleží, jaké budou ty následující. Zařiďte si svůj život tak, aby jste měli několik hodin denně anglické okolí (prostředí) a váš mozek vás bude učit sám, protože on stále každé dvě sekundy prostě něco dělat musí. Ale vy také něco musíte. Je to něco za něco. Vy musíte být trpělivý. Pokud tříleté dítě rok a půl svého života prospalo, pak mělo 13 000 hodin své jazykové prostředí, které pasivně poslouchalo a už také plynně mluví. Stejně tak se to bez velké snahy naučíte i vy. Stačí si vytvořit anglické prostředí kolem sebe. Z vlastní zkušenosti víme, že rok trvající každodenní několikahodinové cizojazyčné prostředí stačí k tomu, abyste se v cizině domluvili, pokud v průměru ještě asi dvě až tři hodiny týdně budete věnovat kroku č. 1 této metody.
Že vy na to nemáte čas? To je výmluva! Máte spoustu „hluchých“ míst, kdy plýtváte svými myšlenkami. Například při jízdě v autě, jakékoliv práci, běhání, procházkách, cestě do práce, dokonce i při sledování televize apod., může váš mozek pracovat na angličtině a vy můžete dělat něco jiného, pokud přitom pasivně posloucháte angličtinu.


Využívá podvědomí a větší kapacitu mozku

Systém TAXUS Learning® je založen na napodobování a zapojení jinak nevyužité pravé polokoule mozku. Malé děti se neučí žádná slovíčka, ale chování (i mluvení) se naučí napodobováním. Učit se napodobovat můžete i sami. Nepotřebujete učitele, který stejně dělá chyby a má „tvrdý“ přízvuk. Nahradí ho CD. Děti se naučí mluvit, ještě než poznají prvního opravdového učitele. Děti také nemusíme opravovat. Své chyby zjistí časem samy.
Poslechem angličtiny při současném čtení doslovného překladu dochází k současnému zapojení obou polovin vašeho mozku. Bohužel většinou v životě používáte jen levou (logickou) polovinu mozku. Například při biflování české a cizí výrazy nejsou v mozku přesně ve stejném okamžiku, ale rychle se střídají.
Doslovným překladem se však i pravá polovina mozku seznámí se stavbou angličtiny. K představám si připojíte slova a fráze. Slova ve větě se pamatují mnohem lépe než slova vytržená z kontextu. To je velmi důležité. Představy, které již znáte z mateřštiny si v mozku spojíte s pojmy v cizí řeči úplně stejně, jako jste to kdysi v dětství udělali s pojmy v mateřštině. Nové věty pak vytvoříte napodobováním podobných vět, které už znáte.
Vy mluvíte tak, jak jste to odposlouchali ve svém okolí. Kdybyste vyrostli o několik stovek kilometrů na západ, mluvili byste dnes německy. Pokud byste vyrostli několik tisíc kilometrů na západ, vaším mateřským jazykem by nejspíš byla angličtina. Závěr je, že rozhoduje jazykové prostředí kolem nás. Od této chvíle si neustále vytvářejte na několik hodin denně anglické prostředí těmito audio CD na hranici slyšitelnosti. Zvuky budete vnímat stejně netečně, jako vlaky, městskou dopravu, zvuk počítače či jiné zvuky v okolí. Jenže pozor, vaše podvědomí je vnímá stále. Tak mu trochu pomozte.
Touto metodou se naučíte mnohem více než ve škole, přitom oproti školnímu stresu většinou neděláte vůbec nic.


Ušetříte čas

Tato angličtina je určena především pro ty, kdo „nemají čas".
Nejdříve se sice aktivně věnujete učení, ale pak většinu času jakoby „neděláte nic“. Využíváte „hluchý“ čas, t.j. u televize, v autě, při procházce, běhání nebo v práci. Prostě při jakékoliv činnosti, kdy se soustředíte na něco jiného, než je cizí jazyk. Paradoxně se takto naučíte asi 5 x více, protože 80 % práce za vás udělá vaše podvědomí a vy se přitom můžete věnovat něčemu jinému. To je skvělé, zvlášť v současné rychlé době, kdy na nic „nemáme čas“.
Výhodou je, že tato angličtina je zaměřena na to, aby lidé pochopili, jak uvažuje anglicky hovořící člověk. Abyste začali myslet stejně jako oni, musíte používat slova i skladbu vět stejně jako oni. Proto je český text v knize doslovný.
Součástí první lekce je i postup, jak se učit metodou TAXUS Learning®. Takže se už budete anglicky učit, jak se učit.
Máte k dispozici dva typy CD: Modrá jsou určeny pro aktivní učení. Český text má jen vodící funkci. Červená obsahují anglické dialogy určené pro pasivní poslech. Jak se s nimi pracuje se dozvíte v přiložené knize.
V textu opakovacím (červená CD) je více vět než v učebních textech. Tyto věty navíc už budete schopni pochopit a odvodit z předcházejících vět. I takto poznáte své pokroky v učení.


Postup při metodě TAXUS Learning®:

Máte dvě možnosti, jak se učit podle TAXUS Learning®: První je jednodušší a s menšími nároky na sebedisciplínu, ale také je méně účinná, protože zapojuje jen jednu mozkovou polokouli. Spočívá v tom, že si budete modrá CD neustále přehrávat. Někdy se budete snažit text zapamatovat a jindy jej prostě jen necháte běžet, ať vám vytváří zvukovou kulisu.
Druhý postup je rychlejší, a přitom efektivnější, protože využívá schopnosti celého mozku. Vyžaduje ale více vaší disciplíny. Tento postup máte přesně popsaný v kapitole Postup při metodě TAXUS Learning® (7 kroků k úspěchu) na straně 137 v přiložené knize. Aktivní práce (krok č. 1) však přitom představuje jen asi 20 % času oproti klasickému učení.


Neučíte se gramatiku

Gramatiku vás naučíme jakoby „oklikou“. Doslovný český překlad je hádanka, kterou čtete a do uší vám jde její správné řešení anglicky. Malé nechápající dítě také jen pozoruje zrakem své okolí a do uší mu jdou odpovídající zvuky.
Uslyšíte různé hlasy. V jednotlivých rolích se prostřídají, takže všechny věty uslyšíte třemi různými hlasy, protože ani jednu větu neřeknou dva lidé absolutně stejně. Musíte si zvyknout na rozmanitost, různé přízvuky a dokonce i na špatnou výslovnost. Na programu TAXUS Learning® pracovali Angličané i Američané, protože jejich angličtina je rozdílná.


Jednoduchost

Každá lekce je rozdělena na jednotlivé stopy přesně podle stránek v knize. Dole v zápatí každé strany je to i vyznačeno. Nemusíte vždy postupovat přesně podle pořadí lekcí. Vyberte si lekci, která je Vám nejbližší svým obsahem a zaměřením. Dělejte to tak, aby vás to bavilo. Mimochodem nejvíce těžkých slov obsahuje lekce 3 a ne poslední, jak to je zvykem u jiných kursů. Naopak nejlehčí je 6. lekce.
V závorkách najdete vysvětleny těžko pochopitelné výrazy. Větné a slovesné vazby, které patří k sobě jsou podrženy nebo kurzívou.
To, abyste pochopili cizí jazyk je přednější než absolutní gramatická přesnost. Někdy jsme tutéž věc přeložili přesně, a tedy méně pochopitelně, a jindy volně. Řešením těchto „hádanek“ pochopíte souvislosti. Délka vět, jejich složitost a také velikost písma v knize se mění. I to je záměr, protože i v praktickém životě k tomu stále dochází.


Srovnání TAXUS Learning® s výukou jazyků ve škole (kursech)

Ve škole se učí biflováním, zatímco u TAXUS Learning® napodobováním a využíváte svou představivost.
Ve škole je to založeno na biflování slovíček a frází. U TAXUS Learning® biflování neděláme, je přímo zakázáno.
Ve škole se začíná od jednoduchých slovíček. U TAXUS Learning® hned začátku slyšíte věty „ze života“. Učíte se celé věty v kontextu. Ne slova, ale věty rozhodují! Mluvené slovo totiž zní úplně jinak ve větě než samotné.
Ve škole žáci hned mluví a čtou nahlas a špatně v cizím jazyce. Učit se hned i psanou podobu písma. S TAXUS Learning® zpočátku nemluvíte v cizím jazyku vůbec, stejně jako děti, které to nejdříve odposlouchají, a až pak používají. Psaní přijde až nakonec.
Ve škole motivací trest nebo známka, kdežto u TAXUS Learning® vás motivují výsledky - více a více rozumíte jazyku.
Ve škole si vše stále v duchu překládáme z (a do) mateřského jazyka. TAXUS Learning® způsobí, že začnete myslet v cizím jazyku bez vnitřního překladu.
Školství využívá jen jednu (logickou) polovinu mozku. TAXUS Learning® využívá obě poloviny mozku.
Ve škole je vzorem český „tvrdý“ učitel nebo kazící spolužáci. Slyšíte špatnou výslovnost i skladbu vět. Na základních školách není výjimkou, že učitel je o pouhých pár lekcí napřed než žáci. V TAXUS Learning® jsou vzorem rodilí mluvčí. Pro napodobování tedy máte správné vzory.
Ve škole se gramatika probírá, teoreticky analyzuje a zkouší se. V TAXUS Learning® gramatiku vůbec neprobíráte, prostě ji používáte.
Ve škole vás stále opravují a hodnotí, výsledkem je frustrace. S TAXUS Learning® vás nikdo neopravuje. Své chyby zjistíte sami, navíc budete ještě rádi, že jste na ně přišli a vyřešili je.
Ve škole a v kursech se učíte v čase stanoveným někým jiným a někam docházíte. S TAXUS Learning® si svůj čas řídíte vy sami. Učíte se, kdy a kde chcete vy. Využíváte čas, kdy můžete dělat něco jiného.
Ve škole „se jede“ podle osnov. Je to většinou i nudné a odměnou je, že získáte „tvrdý" přízvuk. Jenže malé dítě se nejdříve učí rozumět, pak mluvit a pak se učí psát. V TAXUS Learning® budete postupovat stejně jako děti.
Školský systém v podstatě znásilňuje mozek. Vy přece neuvažujete zleva doprava a shora dolů, ale od myšlenky k další myšlence. Od pocitu k dalším pocitům. To celé je v prostoru a ne zleva doprava a shora dolů. Ve škole jste se bohužel naučili používat jen malou část levé mozkové polokoule. Chcete-li si však zapamatovat mnohem více než dosud, pak zapojte obě mozkové polokoule.


Srovnání se superlearningem

Náš výukový program TAXUS Learning® není superlearning, který se v minulosti objevil a se kterým by ho někteří z vás chtěli srovnávat.


Odlišnosti oproti superlearningu

Tato metoda je mladší a využíváme novějších poznatků o funkci mozku.
Superlearningové metody se využívají pro učení ve stavu uvolnění v hladině alfa. My to užijeme jen v učebním kroku č. 2 s modrými CD a ani zde to není nutností.
Superlearning většinou využívá rychlé opakování i když v uvolněném (výhodném) stavu mysli. Jde jen o vylepšené biflování. Autor tohoto kompletu to může potvrdit. Superlearningem se učil němčinu, ale německy myslet se takto nenaučil.
Superlearning nevytváří vůbec to vědomé spojení několika smyslů najednou (poslouchání cizího a zároveň čtení doslovného textu), které zapojují obě poloviny našeho mozku a zvyšují možnosti zapamatování.
Superlearning je velice závislý na vašem vedení zkušeným lektorem. Pokud se vedete sami, nejde o superlearning, ale jen o některé „inovované“ vylepšení biflování, ať již s hudbou nebo bez ní.
Některé kursy slibují, že se naučíte za 14 dní cizí jazyk. Ale za dva týdny se cizí jazyk nikdo nenaučí. Jen několik frázi, ale aktivně používat cizí jazyk ne.

Co máme společné:
  1. Obě metody využíváme podprahové záznamy.
  2. Obě metody jsou „lepší“ než klasická výuka ve škole.


Srovnání s jazykovými počítačovými programy

Na trhu je spousta jazykových programů. Zatím však paradoxně moc nezvýšily možnosti výuky cizích jazyků. Nabízejí na pohled hezké grafické řešení, ve slovnících desetitisíce slov, ale jen menšina lidí se na nich opravdu cizí jazyky naučí.

Proč?

Protože oproti systému TAXUS Learning® mají počítačové programy dvě nevýhody:
  1. Většinou jsou zaměřeny pouze na jinou (hezčí) formu biflování.
  2. U počítače navíc musíte sedět. Tato metoda má v tomto směru ohromnou výhodu, neboť časově nejnáročnější část učení vy provádíte při nějaké jiné činnosti. Můžete se věnovat čemu chcete (třeba i práci u počítače) a přitom se pasivně učíte.


Podprahové záznamy

Šum, který občas slyšíte při poslechu audio CD není chyba záznamu, ale podprahové záznamy, které jsme pro vás vytvořili ve spolupráci se společností Jumbo music s.r.o., Bratislava. Tyto záznamy působí na podvědomí a zvyšují vaši schopnost koncentrace. Je to způsobeno mimo jiné vložením pozitivních tvrzení o vašich jazykových schopnostech a úpravou vlnových délek. Kopírováním CD se účinnost těchto podprahových záznamů snižuje, nehledě k tomu, že je to trestné.


Učení ve spánku

Nepouštějte si audio CD ve spánku, ale pouštějte si je při usínání, kdy jste v hladině alfa. Při usínání je opakovací posilování znalostí (krok č. 2) velmi účinné. Jenže do půlhodiny po usnutí se CD musí vypnout. Pokusy dokázaly, že pokud byste větší část noci (v jiných fázích spánku) poslouchali jakékoli zvuky, pak byste druhý den byli podráždění a neklidní.


Slovník

TAXUS Learning® neobsahuje slovník. A to ze dvou důvodů:
  1. Kdyby zde byl slovník, začali byste s drilem (biflování). Pokud je zde nenajdete, budete se snažit ta slovíčka ihned zapamatovat a budete přemýšlet, zda má cenu jít je hledat ve slovníku. Hledat je v nějakém velkém slovníku je nepříjemné, zdržuje to. Raději si to zapamatujete ihned. Takto jste nuceni představovat si neznámá slova.
  2. Lidé, kteří se naučí jednotlivá slovíčka, si pak české věty (s českým slovosledem) překládají do angličtiny. Výsledkem pak je, že vám cizinec vůbec nebo jen málo rozumí. K této „počeštěné“ angličtině si pak přidejte ještě český přízvuk a výsledek pak odpovídá tomu, že vycházíte z jednotlivých slov. Prostě vám nerozumí. Jeden příklad: My řekneme: „Pije jako Dán.“ nebo „Pije jako duha.“ To Angličan nepochopí. Místo toho oni říkají: „Pije jako ryba.“ I z tohoto důvodu my nepracujeme s lehce dostupným slovníkem jednotlivých slov.


TAXUS Learning - Revoluční angličtina

Hlavní rysy TAXUS Learning®




Co vyřeší TAXUS Learning®
Nemám na učení čas

Naopak s TAXUS Learning® ušetřím čas. Aktivní učení zde představuje jen zlomek potřebného času oproti jiným metodám. 80 % práce udělá podvědomí v hluchých časech - když dělám něco jiného.


Nechci se učit

S TAXUS Learning® se nemusím k ničemu nutit. Pouze si to potichu pustím a dělám něco jiného. Vůbec se nebifluji. Aktivně se učím tak, že jen čtu a současně poslouchám.


Nebaví mne gramatika

S TAXUS Learning® gramatiku vůbec neprobírám. Naučím se ji díky doslovným, z hlediska češtiny však doslovným překladům.


Jsem na jazyky hloupý a mám špatný přízvuk

Nemohu být hloupý, jestliže jsem se naučil mluvit mateřským jazykem. Podprahové záznamy, zapojení představivosti a více smyslů současně ohromně zvýší moje jazykové schopnosti. S TAXUS Learning® pochopím angličtinu dlouhodobým posloucháním angličtiny, ale nesmím hned mluvit.


Neumím anglicky myslet a vše si v duchu překládám

S TAXUS Learning® se naučím myslet bez vnitřního překladu díky doslovným překladům.


Nevěřím, že to funguje

S TAXUS Learning® mám vylepšený postup, jak se malé děti naučí mateřský jazyk: nejdříve poslouchat a pochopit, pak mluvit a nakonec číst a psát. Každý jiný postup je nepřirozený. Máme kladné ohlasy od lidí, kteří to již používají.


Nechci nikam docházet

S TAXUS Learning® nemusím nikam docházet. Pouštím si to tam, kde zrovna jsem (doma, v práci, v autě, na procházce...)


Používám jinou metodu a už někam chodím

Metoda TAXUS Learning® je odlišná v těchto oblastech: Převratně využívám svůj mozek. Simuluji si dlouhodobé anglické prostředí na CD. Nebifluji se žádná slovíčka ani gramatiku. Mám doslovné překlady, ze kterých se naučím, jak anglicky myslet. Využívám více smyslů najednou, podprahové záznamy a různé přízvuky.Nemusím nikam dojíždět.


Už jsem mnohokrát začal, ale stejně anglicky neumím ani nerozumím

Protože nemám angličtinu dostatečně pasivně naposlouchanou. S TAXUS Learning® si vytvořím na několik hodin denně anglické prostředí z výrazů, které jsem předtím dostal do podvědomí. Protože jsem se učil samotná slovíčka. Slova ve větě ale znějí jinak.


Já už anglicky umím

Ale měl bych si udržovat anglické okolí, jinak znalosti zapomenu. TAXUS Learning® je i pro pokročilejší. Mohu se zdokonalit a rozšířit slovní zásobu.


Doslovné překlady zkazí moji češtinu nebo češtinu mých dětí

Nezkazí, protože doslovná čeština slouží pouze pro pochopení angličtiny. Tyto překlady jsou jen na modrých CD, které používám málo, na rozdíl od červených CD. Prostředí, které rozhoduje, si tvořím pomoci červených CD. Češtinu mám již od útlého dětství pevně zafixovanou v paměti.


Jaké témata obsahuje angličtina Taxus Learning®?



Cena - je to drahé

Hodina s anglickým lektorem stojí asi 300 Kč. To představuje 20 takových hodin. A další hodiny již mám zdarma. S TAXUS Learning® investuji do vzdělání jen jednou, ale učit se může celá rodina. Naučit se myslet anglicky stojí za víc než 5990,-Kč.


Položte si několik otázek:

Oč přicházím a jak se cítím, neumím-li anglicky?
Vybírám si metodu podle ceny nebo podle schopnosti naučit?
Chci mít za málo práce velké výsledky?
Kolik stojí přestěhování do ciziny a mohu si to dovolit?
Jak se zvýší moje pracovní možnosti, budu-li umět anglicky?
Jaké chci dlouhodobé výnosy ze znalosti angličtiny?

0 Kč ?
1 000 Kč ?
10 000 Kč ?
100 000 Kč ?
Celkem nebo měsíčně ?


Kolik investuji do dobrého anglického okolí bez stěhování?
Kolik investuji do funkční metody angličtiny?

jednorázově 5 990,-Kč?



Recenze výukového programu: Angličtina TAXUS Learning®
Soulad VSW

s Ústavou ČR a zákony ČR: s národním kurikulem a národními standartami: Vhodné pro výuku ve vzdělávacích kurzech, zaměřených pro jazykové vzdělávání. Současně je možné využít na ZŠ a SŠ.


Celková koncepce

logická stavba , návaznosti: Program je členěn do devíti samostatných kapitol, které jsou děleny na jednotlivé lekce. Jedná se o nejpoužívanější konverzační témata. Vzhledem ke zvoleným tématům je možné některá aktualizovat dle místa pobytu.
členění: Je provedeno na základě souladu textového manuálu s mluveným překladem. V manuálu je výhodou možnost seznámení s pravopisnou úpravou textu.
přehlednost: Jednotlivá CD souhlasí s kapitolami manuálu. V doslovu (manuál) je možnost zapisovat si svůj vlastní postup, společně s časovým zatížením.


Odborná správnost a přiměřenost

obsahu: Odpovídá základní stavbě programu- rychlá, efektivní a nenáročná výuka cizího jazyka jak v kurzech tak i v samostatné práci.


Jazyková kultura a terminologie

Česká jazyková kultura, řazení slov ve větách a souvětích, mluvnické tvary slov jsou podřízeny gramatickým pravidlům angličtiny. Vzhledem k zaměření programu- snadná , rychlá a efektivní výuka, je úprava české gramatiky velice vhodná a nutná. Spolupráce s odborníky pro výuku angličtiny velice vhodná.


Didaktická přiměřenost

Základní a rozvíjející obsah: Základní pojetí výuky – úprava českých textů, které jsou připraveny pro výuku, je podřízena anglické gramatice. Tento postup je naprosto jiný, než ve všech učebních programech. Tento odlišný postup vede k anglické stavbě vět, která je ve srovnání s českým jazykem naprosto odlišná.
Dynamizující prvky: Nový didaktický přístup k řešení výuky konverzace je nejsilnějším didaktickým a dynamizujícím prvkem, protože postupně učí změnu skladby věty mezi češtinou angličtinou a tím rychlejší překlad. Dalším prvkem je skutečnost, že celý program je zaměřen na nejčastější komunikační témata.


Didaktické připomínky

Bez připomínek.


Zpracování – estetické, grafické a uživatelské

Technologie, nadčasovost, kontexty, odkazy, fulltexty, grafika, multimediální zpracování apod. Manuál Srovnání školního vyučování s novou formou výuky. Odkaz na jednotlivé CD nahrávky dle rozložení textu v učebnici. Výslovnost je nahrána na CD a je shodná s jednotlivými kapitolami v učebnici. Není nutná instalace na počítač, CD pracují v jakémkoli přehrávači CD.


Pedagogické hodnocení

Z pohledu vyučujících angličtinu na ZŠ jde o zcela novou metodu výuky. Velmi vysoce je hodnoceno dodržování stavby českého textu v návaznosti na anglickou gramatiku.


Celkové hodnocení

Program je velice dobře zpracován. Na základě vlastní zkušenosti, sám jsem se začal učit, výuka probíhá velice lehce a snadno. Jde o zcela novou koncepri výuky, která bude mít velmi brzy i cestu do našich škol. Celkové zpracování je jednotné a komplexní. Velice doporučuji pro jazykové kurzy i pro samostatnou výuku, pro kterou je program koncipován. Současně doporučuji tento program zařadit do nabídky škol.

Zpracoval: Mgr. Václav Trnka, recenzent Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.




ODBORNÁ RECENZE: TAXUS Learning® - Angličtina

Komplet TAXUS Learning® Angličtina ve mně od samého počátku vyvolal velký zájem.

Patřím ke generaci, která se cizí jazyk učila tzv. biflováním slovíček a frází a gramatika byla noční můrou. Ač jsem angličtinu studovala od 5. třídy ZŠ, absolvovala mnoho jazykových kurzů a občas trénovala své schopnosti v zahraničí, přesto jsem se po tolika letech studia nikdy necítila jistě, a to se odráželo ve vyjadřování a celkovém vystupování. Změna nastala až později, když jsem pracovala ve společnostech s mnoha zahraničními zaměstnanci, a kde komunikačním jazykem byla především angličtina. Pobyt v takovém prostředí se projevil a dřívější rozpaky vymizely. Komunikace v cizím jazyce se tak stala samozřejmou a snadnou.

A tím potvrzuji, že způsob výuky založený na napodobování a na vlivu prostředí (to vše ještě posíleno pocitem, že se stále lepšíte a přitom se nebiflujete slovíčka ani gramatiku a nemusíte psát protivné domácí úkoly) je nejefektivnější. Nyní, asi po 1 měsíci, ještě nemohu dostatečně posoudit účinnost metody TAXUS Learning®, přesto si myslím, že je opravdu revoluční a moc bych přála všem studentům, aby se mohli učit cizí jazyk podobným způsobem bez drilu a stresu.

Mgr. Iva Rašková, projektový manažer Vzdělávací agentury VOX - Ing. Zdeňka Vostrovská, CSc. (jedna z největších vzdělávacích firem v ČR)




Minimální požadavky na systém
CD audio přehrávač nebo PC, CD-ROM mechanika a zvuková karta