Language Shop    www.LS.cz/product.asp?id=1070


Marketingová psychologie - 2. díl Marketing + dárek
  Marketingová psychologie - 2. díl Marketing + dárek   
Cena:  590,-Kč vč. DPH    
Běžná cena:  1000,-Kč
Ušetříte:  410,-Kč (41%)
Cena bez DPH: 488,-Kč
DPH: 21%

Jaké otázky vám zodpoví 2. díl - Marketing? - Jakých 9 znaků spojuje 80 % úspěšných značek a firem? Jakých 9 nejčastějších chyb tvoří 89 % neúspěchů značek a firem? Proč 90 % produktů a firem neuspěje? Jak najdete tu část firmy, která je o stovky až tisíce procent ziskovější než zbytek firmy? Znáte počítače značky Mikromiko? Ty vyráběla Nokia. Chcete vědět, proč je už nevyrábí? Jak vybudujete úspěšnou značku v 5-ti krocích? 5 způsobů, jak se neodlišíte, 12 způsobů, jak se odlišíte, a postup ve 4 krocích, jak na to? ... a mnoho dalších otázek. 2. díl Marketing je autorsky chráněný komplet dvou CD a předtištěné brožury pro poznámky, trvá 2 hodiny. Můžete jej spustit na dvou PC! Např. doma a v práci. Marketingovou psychologii zahrnete do nákladů.

Kategorie: výukový CD-ROM
Jazyk: čeština
Úroveň: začátečníci, mírně pokročilí, středně pokročilí, pokročilí
Zaměření: marketing
Obsah: 2x CD-ROM
Výrobce: TAXUS International s.r.o.

Objednávky a dotazy možno i telefonicky: 272 732 183 (O2 Czech Republic), 604 714 033 (T-Mobile), 721 461 154 (O2 Czech Republic)


Popis Marketingová psychologie - 2. díl Marketing
Marketing obsahuje:

Jaké otázky vám zodpoví 2. díl - Marketing?



Odpovědi najdete ve videoškolení Marketingová psychologie. Autor Ivo Toman udělal průzkum mnoha firem a značek a zjistil, co spojuje úspěchy i neúspěchy. Sám podle toho vede svou mezinárodní firmu. Uvidíte hodně konkrétních příkladů. Navíc, vše je ověřeno v praxi. Dozvíte se, co funguje a co ne.Chcete se prosadit? Každá velká společnost jednou začala jako malá. I vy můžete uspět v konkurenčním boji. O svých zákaznících můžete dokonce vědět více, než ví oni sami o sobě. Jen musíte vědět, jak na to.

Na kvalitu CD máte záruku 5 let, místo obvyklých 2 let:
Marketingovou psychologii zahrnete do nákladů.

Marketingová psychologie
je autorsky chráněný komplet dvou CD a předtištěné brožury pro poznámky.
Každý díl trvá 2 hodiny. K tomu obdržíte luxusní obal a mikrotužku s gumou.
Videoškolení hraje ve dvou počítačích. Pozor! Nehraje v DVD přehrávačích a Apple.



Výhody videoškolení oproti jinému vzdělávání

Vaše problémy se vzděláváním:
Jak Vám je vyřeší videoškolení Marketingová psychologie:
Nemám čas
Nechci číst tolik knih
sipka.gif Naopak, zde ušetříte čas. Ve videoškolení získáte během dvou hodin tolik znalostí, které byste v knihách získávali dlouhé měsíce či roky. Navíc mnoho lidí nechce číst nebo na to nemá čas.
Doprovodné náklady
u školení
sipka.gif Marketingovou psychologii sledujete v počítači na dvou CD, takže Vám odpadnou drahé doprovodné náklady.
Ušetříte za dopravu, jídlo, pití, nájem školících prostor a techniky, nocleh, manuály, psací potřeby apod.
Zapomenu,
co bylo na školení
sipka.gif Marketingová psychologie je nahraná, proto se k ní můžete vrátit a obnovit si znalosti.
Díky opakování nezapomínáte.
Platím za opakování sipka.gif Opakování máte zdarma, bez dalšího placení a kolikrát chcete.
Jen jednou zaplatíte a je to navždy Vaše.
Musím cestovat.
Zabiju“
tím celý den
sipka.gif U Marketingové psychologie nikam necestujete.
Místo i čas školení si zvolíte sami. Máte maximální pohodlí.
Dokonce ani nemusíte mít formální oblečení.
Pevný termín školení sipka.gif U Marketingové psychologie se školíte, kdy chcete.
Můžete využít hluchý čas, např. při čekání mezi jednáními.
Také časové úseky si zvolíte sami podle sebe.
Nestihnu si vše zapsat, a tak to nepoužiji sipka.gif Marketingová psychologie je nahraná, což je obrovská výhoda.
Můžete si jej projít vícekrát, protože opakování je matka moudrosti.
Požádám-li lektora, aby se vrátil, vypadám hloupě sipka.gif U Marketingové psychologie se můžete vracet libovolně. Můžete dokonce přeskakovat celé celky.
Opakováním si utřídíte znalosti a mnohem více tak pochopíte.

sipka.gif Další výhody:

Výklad můžete kdykoliv přerušit a pak se vrátit.
Nikoho nevyrušujete a nikdo neruší vás.
Nečekáte na ostatní po přestávkách.
Také nemusíte na oběd, který vám nechutná.
Nemáte žádné organizační problémy.


Pro koho je videoškolení Marketingová psychologie určeno?

  1. Podle průzkumů, 80 % vrcholových manažerů nemá systém měření marketingových nákladů. A to, i v těch firmách, kde na marketing dávají přes 25 % tržeb. Přitom na poradách věnují méně než 10 % času tomu, odkud pochází 90 % příjmů a zisků. Místo toho se věnuji snižování nákladů. Šetření je v pořádku, ale nesmí zůstat jen u něj. To je podobné, jako anorektické holky. Ty chtějí zhubnout. Fajn. Tak dlouho, až umřou hladem........ Není to divné?
  2. Přečtěte si ohlasy těch, kteří už mají videoškolení Marketingová psychologie.


Zkušenosti uživatelů s videoškolením Iva Tomana

Vážený pane Ivo Tomane,

je to již čtrnáct dní, co jsem od Vás obdržel díl I.- Strategie. Musím konstatovat, že jsem tímto školícím produktem nesmírně nadšený a za těch čtrnáct dní jsem školení pomocí něj absolvoval již několikrát. Tento produkt je vytvořen plně v duchu toho, co se účastník tohoto školení učí - vytvořit produkt, který na trhu není, oslovit cílovou skupinu potencionálních zákazníků, spojit to s image seriózní firmy a dobývat trhy a hlavně produkovat ZISK !!!. A až to u stávajících uživatelů zevšední, vydat díl II., na který všichni, kteří mají díl I., budou netrpělivě čekat a koupí ho i za zvýšenou cenu než díl I. - oceňuji, že prodleva mezi díly je jen 3 měsíce, neboť již teď jsem netrpělivý a těším se na díl II. – Marketing , který mám již objednaný.

Nedokáži v současnosti konstatovat, jak se toto školení projeví na chodu mnou vlastněných firem, ale předpokládám, že v brzké době seznámím se změnami strategie dobývání nových trhů své ředitele a manažery a že díky tomuto produktu se stanou naše firmy ještě úspěšnější než v současnosti jsou. Již v současnosti jsme se řídili heslem být první nebo druzí na našem trhu, jak to káže Jack Welch (bývalý CEO z GE), ale po tomto školení je mým (naším) cílem být jen a pouze první a udávat v našem oboru směr a vytvořit dočasný MONOPOL !!! A to nemluvím o dalších příležitostech, které na nás čekají, a které nastartujeme dle Vašich instrukcí a dle návodu v tomto školícím produktu. Co to bude, si zatím nechám pro sebe, protože jak nás učíte v Instinktu Zabijáka – Strategie, revoluce se neohlašují, revoluce se připravují bez ohlášení !!!

Všem kteří ještě nejsou rozhodnutí zda si tento produkt koupí (zda do něj investují – každá koruna do něj investovaná Vám v budoucnu může přinést milióny) ho vřele doporučuji a přeji hodně úspěchů v podnikání a ve vytváření ZISKŮ !!!

S pozdravem

Směja L., ESEL, Týn nad Bečvou



Dobrý den pane Ing. Tomane.


Vaše propagace v časopise mne na první dojem upoutala a proto jsem chtěl vědět více na www.
Vypracování vašich www stránek je zdařilé. Upoutávají především „zvučné“ informace (větší zisk, atd.), na které slyší asi každý. Jsou však úmyslně částečně utajené. Tyto částečné informace i velice zdařile vybrané videosekvence napomáhají k tomu, aby si zájemce zakoupil alespoň první díl. Kdo by nechtěl být úspěšnější. A tak jsem se rozhodl první díl zakoupit.
Čekání na dobírku bylo nekonečné. Až takto na mne zapůsobila vaše reklama. Vystihuje to jedno slovo a to je „nedočkavost“ stát se co nejdříve a nejlevněji (obrazně) lepším zabijákem (podnikatelem).
Celý set prvního dílu Strategie působí profesionálně (obal, manuál, atd.). Instalace a přihlášení není složité. Vlastní školení je velice dobře rozložené na 4x 1/2 hodiny. Každá část přesně končí, když má již každý plnou hlavu nových informací a to ještě takových, které se jen tak nedají vstřebat. Vždyť 19 lidí z 20 je nějaká myšlenková hmota a setrvačnost. Přestávka (krom jiného) napomáhá k urovnání informací.
Celá vaše koncepce (obsah, reklama, atd.) tohoto školení je přesně tak vypracovaná, jak v tomto díle propagujete (nový trh, nový zákazník, bez konkurence, co nejdéle monopol, atd.). Tomu se říká dobře vypracovaná „strategie“. Gratuluji !!! Funguje to (alespoň u vašeho produktu). Děkuji za příkladnou ukázku. Vždyť agentur na školení všeho druhu je ???? Ta vaše je v tomto podání „první“.
Již se těším, jak uvedu informace z prvního dílu (alespoň částečně, vše nejde) v život. Jsem rád, že jsem si váš produkt zakoupil. Již cena tohoto produktu byla přesně (vysoko nad 100%) stanovená, jak nás v prvním díle informujete. Cena nehraje roli (skoro vždy), pokud nabízíte něco dobrého a hlavně „první“.
Váš produkt doporučuji všem podnikatelům a především začínajícím podnikatelům (v jakémkoliv oboru), aby již v začátcích nedělali takové chyby jako já a podobní.

Nejsem podnikatelský začátečník (od roku 1989, věk 46), spolumajitel čtyř firem (přes 100 zaměstnanců), „kapitalista amatér“ se vzděláním z dob socialismu, doposud hlavní školení byla životní zkušenost + několik kratších či delších odborných školení všeho druhu.

To vaše školení je těžké „sousto“. Shlédla ho celá má podnikatelská rodina (manželka a dva dospělí synové). Mají podobný (ale ne stejný) názor.

PS: držím vám palce za co nejdelší „monopol“ v této kategorii.
S pozdravem

Petr Hozák, RK Na Betani, spol. s r.o., Praha,


Dobrý den pane Tomane,

děkuji Vám, že jste dal vzniknout Marketingové psychologii (Instinktu zabijáka). Díky Vám už vím, co dělá úspěšné ještě úspěšnější, je to schopnost poznat, co je pro mě v danou chvíli nejlepší a co má pro jejich úspěch největší cenu. Doufám, že se mi podaří zavést všechny Vaše rady do naší malé firmy, tímto si i předběžně objednám Marketing. Taky jsem koukal, že jste zdražili II. díl o 1000 Kč, takže kšefty půjdou asi dobře.

S pozdravem

Jan Fajmon, Přibyslav

Vážený pane inženýre Tomane.

Školící sadu Marketingová psychologie (Instinkt zabijáka) jsem s nadšením sledoval na svém počítači. Na některé věci ze školení jsem měl podobný názor již dříve. Např., že záleží na zisku a nikoliv na obratu. Podle zisku odměňuji i své pracovníky. Ovšem, až po absolvování tohoto školení jsem přestal tápat, zda je lepší vyšší cena či nižší. Ve svém životě se setkávám s různými přístupy v podnikání, v reklamě apod. Některé věci se mi zdají být divné. Např. rozsáhlé výprodeje za směšné ceny. Nedokázal jsem však k těmto dějům zaujmout jasné stanovisko. Když mi rozum říkal, že je to nesmysl, tak jsem proti tomu zase argumentoval tím, že když to či ono dělají takové velké či známé firmy, že to musí být správné. Po absolvování školení jsem rád, že jsem si mohl konečně udělat v hlavě jasno.
Dříve jsem se bál říci i před svými zaměstnanci, že děláme pro zisk. Obával jsem se, že mne zařadí do škatulky okrádačů poctivých zákazníků. Po absolvování tohoto školení mám i v tomto jasno.
Myslím, že se k tomuto školení budu ještě mnohokrát vracet, neboť některé myšlenky z tohoto školení se dostávají do mozku postupně a opakováním se nechají ještě dále rozvíjet.
Samozřejmě se těším na další díl tohoto školení, který si určitě objednám. Cena těchto programů rozhodně není nízká, ale určitě je přiměřená. A pokud si člověk z toho vezme alespoň část myšlenek, pak se investice do těchto programů musí několikanásobně vrátit. A o to každému z nás určitě jde.

Přeji hodně zdaru a mnoho dalších skvělých nápadů

Ing. Vlastislav Dvořák, Golčův Jeníkov,
majitel obchodů s elektronikou a domácími spotřebiči

Dobrý den pane Tomane,

viděla jsem Vaši angličtinu (uvažuji o jejím zakoupení), a tak jsem byla přesvědčena, že i Marketingová psychologie (Instinkt zabijáka) - Strategie nebudou vyhozené peníze. Zaujala mě také reklama, která probíhala k tomuto produktu. Nebyla dlouhá, vtíravá ale účinná. Podání Strategie mě zaujalo, poněvadž jdete přímo na věc, což je styl, který mi vyhovuje, vše stručné a jasné.
Pracuji v přímém obchodě, potvrdilo se i mně, že není důležitý obrat ale zisk, protože všichni podnikáme pro peníze. Také mě zaujala pasáž, kde říkáte, že strategií musí přijmout i spolupracovníci. A já se tímto řídím. Kdo nechce dělat, ať jde, je to vždy levnější a lepší než s takovým člověkem ztrácet čas a energii. Pokud si potřebuji něco ze Strategie ujasnit, není nic jednoduššího, než spustit CD. Už se těším na další díl, který brzy vyjde.

S pozdravem

Ludmila Mikulášová - kosmetická poradkyně Mary Kay, Brno


Musím konstatovat, že s takovým produktem jsem se ještě nesetkala. Vskutku originální přístup a vystupování autora, které vychází zejména z vlastních zkušeností. Můžete se však poučit i z cizích zkušeností a zapolemizovat nad názory na
- význam strategie pro Vaše podnikání,
- pojetí, tvorbu a prosazování marketingové strategie,
- nejčastější chyby, které manažeři dělají.
Jistě Vás přitom zaujme strategie na jednu A4 nebo důvody, proč neprodávat za nízké ceny.

Doc. Ing. Xenie Lukoszová, Ph.D., Vysoká škola podnikání, a.s., Ostrava, prorektor pro řízení obsahu a kvality výuky, docent katedry podnikání a managementu v obchodě,


Vážený pane Tomane,
Váš vzdělávací program Instinkt zabijáka jsem si koupil, protože jako manažér obchodní firmy sleduji trendy a hledám formy pro zkvalitnění práce mého týmu. Tento produkt naplnil moje očekávání, protože jsem byl nasměrován na co se zaměřit a jak zpracovat vlastní byznys plán naší firmy. Děkuji Vám za tento produkt a těším se na další pokračování, které jsem si už v předstihu objednal. Věřím, že při realizaci nabytých informací v praxi se výsledek dostaví.
S pozdravem

Mgr. Václav Sciskala, Vast-Oil spol. s r.o., Karviná

Vážený pane inženýre,
po zakoupení a prvním shlédnutí programu Marketingová psychologie (Instinkt zabijáka) jsem byl příjemně překvapen. Tato možnost výuky je pro mne velice časově efektivní, odhaduji, že klasické účasti na semináři bych musel věnovat několikanásobně více času, z velké části neefektivního. Velice mi vyhovuje možnost opakování celého semináře, nebo jeho částí, bez dalších finančních nákladů. Malým nedostatkem absolutního pohodlí je skutečnost, že musím mít stále při sobě CD. Nepodařilo se (nebo neumím) zkopírovat data na pevný disk.
S pozdravem

Mgr. Jan Podolský, ředitel LENOXA a.s., Liberec

Dobrý den,
Marketingová psychologie (Instinkt zabijáka) je dle mého názoru profesionálně zpracovaný „jiný pohled na byznys“, s ohledem na to, že mám již dosti nejrůznějších pouček a knih z amerického prostředí přivítala jsem tento materiál s očekáváním, které již po prvním zhlédnutí bylo naplněno.
S pozdravem

Renata Holčíková, Cholina

Vážený pan Toman,
Váš Inštinkt zabijáka prináša úplne iný pohľad na stratégiu v podnikaní, na tvorbu ceny a poslanie marketingu. Možno nie každý sa s nim stotožní, ale som presvedčený, že každého, kto chce alebo už podniká, vyprovokuje k zamysleniu sa nad doterajším vlastným prístupom. Plne sa stotožňujem s tým, že dôraz kladiete na zisk a nie na obrat a veľmi sa mi pozdáva pojem „sebekanibalizácia“.
Možno prvý dojem po vypočutí tohto cyklu vyvolá u mnohých zmiešané pocity, budú očakávať iný obsah, ale opakovaným počúvaním ste stále viac a viac provokovaní a inšpirovaní. A to je na tom najkrajšie a najlepšie, že dobrý obsah si možete opakovať vždy podľa vlastnej potreby. Vrelo doporučujem.
S pozdravom

Ing. Jozef Godarský, Humenné

Dobrý den pane Tomane,
Váš vzdělávací program si kupují lidé, kteří se chtějí dozvědět informace, které jim pomohou lépe podnikat. Také mě oslovily upoutávky a tušil jsem, že to bude zajímavé. Nemýlil jsem se. Vaše teorie nabourávají klasický způsob předávání informací, jsou něčím novým, řekl bych provokativním. A to je dobře. Nenechávají mě v klidu a nutí mě o tom přemýšlet. Mnohé názory jsou mi blízké, protože mi připomínají mé zkušenosti z podnikání. Přeji hodně nápadů při vytváření dalších pokračování.
S pozdravem

Mojmír Zuzaňák, SMARAGD GOLD, Vsetín

Dobrý deň,
po zhliadnutí školenia Marketingová psychológia (Inštinkt zabijáka) - Stratégia som ostal celkom šokovaný. Je to provokatívne a burcujúce dielo.
Nešetrí nikoho a nič, prevracia zažité fámy a dáva úplne nový pohľad na veci o ktorých som predpokladal, že ich mám za sebou. Nejedná sa o školenie, kde sú servírované postupné kroky na zvyšovanie obratu a zisku samozrejme, ale o vybudovanie celkovej úspešnej stratégie. Už počas sledovania CD som prehodnocoval, čo robíme dobre a čo naopak zmeníme aj v našej firme. Určite budem uvažovať aj o ďalšom dieli Marketing.

Peter Svátek, PosNet, Galanta

Zdravím Vás pán Toman,
aj keď pri objednávaní Vášho školenia som bol trochu skeptický a očakávania neboli vysoké, povedal som si, že to skúsim. Asi pred dvoma týždňami som dostal pozvánku na iné školenie, kde jedna prednáška stála 27 000,- Sk. A boli tri. Nakoniec som tam nešiel, lebo sa mi to zdalo dosť peňazí s neistým výsledkom. Potom prišla Vaša ponuka za „smiešne“ peniaze, tak som to riskol.
Veľkú výhodu vo vašom školení vidím v tom, že človek si to môže pustiť viackrát a nažiť sa tieto postupy uplatniť vo svojom odbore. Po prvom pozretí som v tom videl nejaké dobré názory, ale človeku sa to musí trochu rozležať v hlave a zosumarizovať myšlienky. Videl som Vašu prednášku viackrát a pomaly sa mi začínalo rozjasňovať, lebo v človeku to drieme a keď sú na ňom rozhodnutia, tak potrebuje nabrať správny smer. Moja výtka je akurát na to, že príklad firiem je dosť úzky a sú to len úspešné firmy. Ale zase asi to tak má byť, lebo kdo by chcel neznámu firmu, ktorú nik nepozná. Už sa teším na marketing. Verím, že mi pomôže v mojom podnikaní a tiež som zvedavý na Vašu personalistiku, lebo ta je pre mňa veľmi zaujímavá, lebo pracujem ako hoteliér - reštauratér, kde je nedostatok dobrých ľudí a ťažká motivácia. Doporučujem každému, kto hľadá smer, kam ísť vo svojom podnikaní ďalej.
S pozdravom

Martin Štofik, Eurohotel Vihorlat, Snina

Vážený pane Toman, děkuji Vám, že JSTE!
děkuji Vám za "fofrnické" vyřízení mé objednávky. Pro Vaši informaci - Zásilka byla doručena do Trnavy v 11 h. dopoledne. Přeji Vám, stejně jako Vy "nám všem", mnoho dalších úspěchů, panu Tomanovi přeji obzvlášť pevné zdraví (a to nejen formálně).
Ještě jednou s poděkováním

Patka Eduard

Dobrý den, pane Tomane,
investovala jsem do Marketingové psychologie (Instinktu zabijáka) a rozhodně nelituji. Zatím jsem použila jednu jedinou radu a po půl roce už mohu hodnotit výsledky. Mám méně práce a více peněz. Díky, pane Tomane.

Helena Kupková, Nymburk


Videoškolení Marketingová psychologie používají například:

ALBION Group, a.s.
AMCICO
Anderson Willinger
BELOR, s.r.o.
BESKYD Fryčovice, a.s.
ČESKÁ MASNA s.r.o.
ČFP spol. s.r.o.
DEMAG CRANES COMPONENTS, s.r.o.
ESEL
Geodézie Břeclavsko, s.r.o.
GTS Novera a.s.
HANÁK NÁŘADÍ s.r.o.
INSPECTION s.r.o.
INTERIER GROUP s.r.o.
KOOPERATIVA, pojišťovna a.s.
KORADO a.s.
LENOXA a.s.
Motor Holding a.s.
Nemocnice ve Frýdku-Místku
NORDIC Pharma, s.r.o.
PILANA TOOLS KNIVES s.r.o.
PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, a.s.
Pojišťovna Kooperativa
Pojišťovna Slávia
PRAGOGLORSERVIS spol. s.r.o.
Preciosa a.s.
RAD CZ a.s.
REALITY RECOM s.r.o.
REALSATIS
REDA a.s.
RIETER CZ a.s.
SILNICE Žatec, a.s.
Služby města Český Krumlov s.r.o.
Státní opera, Praha
T- SOFT
TACOMA Business Services s.r.o.
TrimCon s.r.o.
TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY a.s.
UTB ve Zlíně
Vysoká škola podníkání, Ostrava
WALMARK a.s.
WS International a.s.
XERTEC a.s.
ZONER software, s.r.o.




Témata videoškolení Marketingová psychologie:

V každém dílu se najdříve dozvíte chyby, kterých se většina lidí dopouští. Pak vám ukážeme nejen, co máte dělat, ale i postup jak na to.

2. díl – Marketing

Obsah: red_karton_tn.jpg



Segmentace

Nebudete-li dělat segmentaci, pak budete dělat marketing naruby - přesvědčovat ty, co nekupují, aby začali. Nejrozšířenější jsou dva typy segmentace: 1. demografické a 2. podle chování při nakupování. To asi znáte. Ale víte, že mnohem lepší segmentace je podle dopadu vašich činností?

Závažnost a odlišení
Odlišení má význam jen tehdy, pokud je pro lidi závažné. Neprodáte, pokud vaše produkty nemají závažnost pro určitou část trhu. A závažnost se časem mění. Vzpoměňte si na diskety. Jaká je dnes závažnost disket? Téměř žádná!

Závažnost je důležitější než povědomí o značce, její oblíbenost a dostupnost. Můžete mít obchody na každém rohu, ale pokud chybí závažnost, zákazníci si to nekoupí. Víte, jak zařídit u vašeho produktu závažnost? Pokud ano, pak máte v sobě instinkt zabijáka. Pokud ne, můžete si ho koupit v 2. dílu - Marketing.

Značky
Pravděpodobnost, že značka bude úspěšná, je jen 1 ku 10. Někde něco selže. Cílem videoškolení Instinktu zabijáka je, udělat to tak, aby nic neselhalo. Dozvíte se, 5 bodů, jak se budují značky a to, co způsobuje jejich  úspěch a neúspěch.

Marketingová mapa
V 6 krocích najdete problémy zákazníků a řešení, abyste vydělali vy i oni. Zjistíte, že často dokážete vyřešit hned více problémů najdenou. Také zjistíte, že ještě dnes můžete 80 % problémů odstranit. A s malými náklady.

Kontrolní seznam
Jak sestavit marketingový kontrolní seznam, abyste na nic nezapomněli?




Všeobecně rozšířené názory jsou většinou mylné

a šíří je 95 % lidí, kteří to nikam nedotáhnou. Nedělejte to, co ostatní. Už jste také zjistili, že firmy, které zavedly ISO, krachují stejně jako firmy, které ho nemají?
   A co klasické vzdělání? Podívejte se na několik případů, kdy se učebnice o marketingu a ekonomii mýlí.

Ve 2. díle - Marketing si objasníte například tyto všeobecně rozšířené omyly:

  1. Všichni tvrdí, že slovo „manipulace“ se jim nelíbí. Jenže v marketingu nejde o nic jiného, než o manipulaci s vjemy, a o to, koho, kde a jak manipulovat.
  2. Marketingový výzkum formou dotazů. S ním paradoxně uděláte chyby, které byste bez něj neudělali. Kdyby se Henry Ford ptal lidí, jaké auto má vytvořit, nejspíše by mu odpověděli: "Dodejte na trh lepší koně!" Ještě, že se Ford neptal lidí. Navíc, lidé lžou. Nevěříte? Výzkumy jasně říkají, že lidé v televizi nechtějí sex a násilí. Ale večer to jsou nejsledovanější pořady. Poznejte něco lepšího.
  3. O zvyšování povědomí slyšíte všude. Jenže Zbrojovku Brno znají téměř všichni. A je v likvidaci. A co Václav Fischer? Povědomí skoro 100 %. A jak dopadl, víme všichni.
  4. Image - reklama. Velké značky vyvolávají také nenávist. Seznam největších značek je stejný jako seznam těch nejvíce nenáviděných. Silné značky nemají u většiny lidí dobrou image, bez ohledu na image - reklamu. Tato reklama je plýtvání a přitom ji vidíte všude.
  5. Sledování kreativních ukazatelů místo finančních. Například náklady na zasažení 1 000 posluchačů, diváků nebo čtenářů (CPT-Cost Per Thousand). Opravdu vás zajímá, kolik vás stojí oslovení 1 000 diváků, když oni hned přepnou na jiný kanál nebo otočí stránku novin? Není lepší sledovat, kolik to vydělalo peněz?

To je jen několik příkladů. Marketingová psychologie Vám jich zodpoví mnohem více a podrobněji. Zabere Vám to pár hodin a získáte výhody na několik let.



V případě zájmu o dva a více různých dílů videoškolení Marketingová psychologie nás neváhejte kontaktovat, rádi vám připravíme nabídku.



Jaké otázky vám zodpoví 1. díl - Strategie?

  • Jak dosáhnout zisk několika milionů korun na jednoho zaměstnance?
  • Jaké jsou hlavní strategické a marketingové chyby?
  • Proč je levnější dát lidem odstupné, než nedodržovat strategii?
  • Kdy jsou slevy a výprodeje zbytečné a kdy ne?
  • Jaké chyby děláte ve vztahu ke konkurenci?
  • Jak získáte „nespravedlivé“ výhody oproti konkurenci?
  • Jak jednoduše vytvoříte strategii na jednu stranu A4, bez čísel, bez vzorců, bez tabulek?
  • ... a mnoho dalších otázek.

Jaké otázky vám zodpoví 3. díl - Nabídka, která opravdu prodává?

Jaké otázky vám zodpoví 4. díl - Zavádění změn ve firmách?